Szisza Sütivilága

Igazság szerint a főzés sosem okozott gondot, legyen szó bármilyen ételről. Azonban a sütés...nem az én asztalom. Én, aki Jamie Olivert nézve tanultam meg főzőcskézni, szörnyen kínban vagyok mikor egy recept utasításait halálos pontossággal kell követnem. Márpedig a sütés sajnos néhány kivételtől eltekintve erről szól... Így tehát komoly elhatározásra jutottam. Mielőtt férjhez megyek és gyereket szülök, megtanulok sütni. Minden héten kipróbálok egy szimpatikus receptet és...meglátjuk mi sül ki belőle... :)

Utolsó kommentek

Brownie Dórinak:)

2011.04.05. 20:29

szerző: Szisza Sütivilága

Dóri barátnőm szívfájdalmát enyhítendő, mi mást süthetnék mint Browniet. Csupa csoki, csupa vaj, csupa cukor...szerintem több benne a kalória mint egy Big Macben..:D De ilyenkor mi másra vágyhatnánk? :)

Hasonlóan a többihez, ez is igen egyszerű. :)

Recept:

  • 100 g jó minőségű étcsoki
  • 110 g vaj/margarin
  • 220 g kristálycukor
  • 80 g liszt
  • 30 g kakaópor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 1 tk. chilipor
  • 2 db tojás
  • csipetnyi só
  • 1/2 tk sütőpor

 

Az étcsokit a vajjal vízgőz fölött megolvasztjuk (vaaaagy ha lusták vagytok mint én, egy műzlistálba tördesitek a csokit, ráteszitek a vajat, és be a mikróba...:D)

A tojásokat a cukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk a többi hozzávalót is.

A tepsit kivajazzuk, kibéleljük sütőpapírral, a sütőt 180°ra előmelegítjük.

A tésztát a tepsibe öntjük, és 20 percig sütjük. Fontos, hogy ne süssük túl, különben kiszárad. Úgy jó, ha a közepe icipicit ragacsos.

 

És ennyi munkával....ez az eredmény..:)  Hát nem szuper?:)

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszasutivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr372802887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titusz7 2011.04.07. 17:44:39

Egy szóval tudnám leírni: Ízorgazmus!!!
süti beállítások módosítása