Szisza Sütivilága

Igazság szerint a főzés sosem okozott gondot, legyen szó bármilyen ételről. Azonban a sütés...nem az én asztalom. Én, aki Jamie Olivert nézve tanultam meg főzőcskézni, szörnyen kínban vagyok mikor egy recept utasításait halálos pontossággal kell követnem. Márpedig a sütés sajnos néhány kivételtől eltekintve erről szól... Így tehát komoly elhatározásra jutottam. Mielőtt férjhez megyek és gyereket szülök, megtanulok sütni. Minden héten kipróbálok egy szimpatikus receptet és...meglátjuk mi sül ki belőle... :)

Utolsó kommentek

Csokis muffin

2011.04.14. 13:23

szerző: Szisza Sütivilága

Igaziból a muffinkészítés hozta meg a kedvem elsőként a sütéshez. Ez a süti nagyon egyszerű (szokás szerint), nagyon finom, nagyon csokis..:)

A recept:

  • 300 g liszt
  • 170 g cukor
  • 100 g vaj
  • 2 tojás
  • 4 ek kakaópor (A rendes holland kakaópor, nem cukrozott Nesquick és hasonlók:) )
  • 1 tk sütőpor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • tej (nem írok konkrét mennyiséget, ezt a végén adjuk hozzá, és változó, hogy mennyit "igényel" a tészta)
  • csokibarabok

 

A muffin azért nagyon egyszerű, mert elég minden hozzávalót (a csokidarabokat kivéve, azt ne törjük össze, csak a végén adjuk hozzá) egy tálba önteni, és robotgéppel összekeverni...abszolút nekem való:)

(Ha nagyon precízek akartok lenni akkor a sorrend vaj+cukor+vaníliás cukor->tojás->liszt+sütőpor->kakaópor->tej->csokidarabok - de szerintem nem változtat semmin..:) )

Ha kész a sűrű sötét, csokis massza, előmelegítjük a sütőt 180 fokra, majd elővesszük a muffintepsinket és a tésztát muffinpohárkákba kanalazzuk. Én 3/4-ig szoktam őket feltölteni, hogy szép nagy sütikék legyenek belőlük:)

Ezután kb. 20 percig kell őket sütni, de persze ez is változhat. Ha úgy látjuk megsültek, szúrjunk egy tetszőleges muffin közepébe egy fogpiszkálót...ha tisztán húzzuk ki akkor a süti megsült..:)

És jó étvágyat:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszasutivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr362825521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titusz7 2011.04.14. 13:37:31

Hmmm...fincsi lehet. :D

Lexus89 2011.04.14. 15:23:07

ez nagyon guszti, cukrászdábaillő :))
süti beállítások módosítása