Szisza Sütivilága

Igazság szerint a főzés sosem okozott gondot, legyen szó bármilyen ételről. Azonban a sütés...nem az én asztalom. Én, aki Jamie Olivert nézve tanultam meg főzőcskézni, szörnyen kínban vagyok mikor egy recept utasításait halálos pontossággal kell követnem. Márpedig a sütés sajnos néhány kivételtől eltekintve erről szól... Így tehát komoly elhatározásra jutottam. Mielőtt férjhez megyek és gyereket szülök, megtanulok sütni. Minden héten kipróbálok egy szimpatikus receptet és...meglátjuk mi sül ki belőle... :)

Utolsó kommentek

Annyira vágytam már egy finom cheesecakere de itthon kevés helyen lehet finomat kapni.

Ezért úgy döntöttem megpróbálom elkészíteni..:)

A hozzávalók:

  • 15 dkg teljes kiőrlésű keksz (Én Győri Édes Zabfalatokat használtam hozzá)
  • 5 dkg vaj
  • 80 dkg tejszínes krémsajt vagy mascarpone
  • 20 dkg tejföl
  • 15 dkg porcukor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 4 dkg étkezési keményítő
  • 4 tojás

Na csajok ezen a sütin ki lehet engedni az egész napi (heti) feszültséget...

Úgy kezdjük, hogy a csinos kis kekszecskéket zacskóba tesszük és rommá törjük őket ököllel vagy húsklopfolóval vagy...konkrétan akármivel ami kezünkbe akad és nem törékeny..:D

Utána a vajat mikróban felolvasztjuk és hozzákeverjük a kekszmorzsához.

Ha összeállt, a tortaformát kivajazzuk és belenyomkodjuk a kekszes alapot, és 160 fokon 10 percig sütjük.

Ezután a krémsajtot, a tejfölt, a porcukrot és a vaníliás cukrot összekeverjük, ha kész, egyesével hozzáelegyítjük a tojásokat is, végül pedig hozzáadjuk a keményítőt.

Mostmár tényleg csak meg kell sütni. Előmelegített sütőben 170 fokon kb 1 órát sütjük (lehet, hogy több ideig kell, nekem kb. 70 percet vett igénybe).

Ha kész ilyen csodaszép (bár kicsit bénán felvágott) sajttorta szeletet kapunk. :)

Jó étvágyat hozzá:)

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszasutivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr722766645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amy_M 2011.03.28. 14:54:49

Ebből legközelebb én is kérek! :)

Nitulino 2011.03.28. 19:02:40

Úristen...muszáj lesz megcsinálnom!!
süti beállítások módosítása