Szisza Sütivilága

Igazság szerint a főzés sosem okozott gondot, legyen szó bármilyen ételről. Azonban a sütés...nem az én asztalom. Én, aki Jamie Olivert nézve tanultam meg főzőcskézni, szörnyen kínban vagyok mikor egy recept utasításait halálos pontossággal kell követnem. Márpedig a sütés sajnos néhány kivételtől eltekintve erről szól... Így tehát komoly elhatározásra jutottam. Mielőtt férjhez megyek és gyereket szülök, megtanulok sütni. Minden héten kipróbálok egy szimpatikus receptet és...meglátjuk mi sül ki belőle... :)

Utolsó kommentek

Elköltöztünk!

2011.05.29. 16:19

szerző: Szisza Sütivilága

Designosítás miatt a blog véglegesen átköltözött a sziszasutivilaga.blog.com-ra! Remélem tetszik az új oldal! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszasutivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr842941129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása